robingreen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Maja - 22 augusti 2011 08:00

Igår kom man hem efter tre timmar i stan :D Blev inte precis överdrivet mkt kläder, men är supernöjd iaf ;D Det blev till sist ett par skor,  nya idrottskläder, två tröjor, strumpor (!?), ett vitt linne och ett par svarta jeans. Här kommer lite bilder på vissa av sakerna:        

         

 Tröjan till idrotten. För er som inte ser står det "Turtle on the run". Passande till mig, eller? XD

 Vanlig tröja. Väääldigt skön!


 Urcoola skor, sitter bra och passar bra till sånna som tröttnat på converse!


 Svarta jeans, häftig söm vid knäna.


 Var svårt att välja ett linne bland alla färger, men jag valde ett vitt. Tro det eller ej jag valde den enda färgen jag aldrig använder på kläder!!!



--------------------------------------------------------------



Nytvättade schbrak.... Nu ser man varför bloggen heter RobinGreen, alla Robins saker är ljusgröna och många har en eller två tjocka ponnys på xD Dessa schabraken är av märket showmaster.  




Av Maja - 21 augusti 2011 01:13

Dagen fick en snabb start, efter att ha masat sig upp sängen såklart och redan kl två var man på plats på kusinkalas :) Ni som har småkusiner förstår att man kan ha roligare på slutet av lovet :3 När vi kom hem tyckte vi att hästarna såg ut att behöva röra på sig. Vi band upp dem trots Robins motvilja mot den GIGANTISKA, KÖTTÄTANDE tröskan som stod o hungrade efter häst. Men när vi kollade hovarna upptäckte vi att en sko på varje häst satt väldigt löst! Eftersom hovslagaren inte kommer fören måndag så blev det ingen ridtur iaf.I morgon, eller idag rättare sagt.... bär det av till Grand Samarkand så att man kan köpa lite nya kläder (ÄNTLIGEN) Såklart rusar man ju in på New Yorker först!

Av Maja - 17 augusti 2011 16:18

Hej allihopa! Idag startade jag min nya blogg och här planerar jag att så småningom lägga upp en bloppis med hästaker (när jag städat ur stallet) och mycket mer!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer jag berätta lite om mitt liv på landet tillsammans med min häst Robin. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards